Žmonės - vienintelė iš Lietuvos eksportuojama prekė! Verslo planas, kaip pelningai prakalti M. Šalčiūtę

Autorius: Agnė Gerulytė Šaltinis: https://www.facebook.com/perma... 2015-07-30 16:42:23, skaitė 5688, komentavo 0

Žmonės - vienintelė iš Lietuvos eksportuojama prekė! Verslo planas, kaip pelningai prakalti M. Šalčiūtę


MONIKA ŠALČIŪTĖ - GERIAUSIA, KĄ TURIME!

Kurį laiką stebint fenomenalų Šalčiūtės poveikį lietuviškojo jaunimėlio smegenų vos bepradedantiems formuotis vingiams, man vis nedavė ramybės mintis - na nejaugi niekam taip ir “neprišils” šitą "gėrį" padaryti pelningiausia Lietuvos eksporto preke, kuri viena pati sugeneruotų panašias pajamas į tas, kurias kasmet į Lietuvą parplukdo mūsų mieli emigrantai plius tarptautinių pervežimų įmonės overall?

Alioooo, pramogų verslo žymiausi kokaino uostytojai??!!! Jokių minčių nesisuka nutūsytuose makaulėse????

Ach, sakote, lengva pasakyti... na tiek jau to, štai jums instrukcija:

● Imate 300 000 USD (žinau, žinau, tai veik milijonas, tad greičiausiai susimetate, nes nėra nieko čia gėdingo neturėti tiek monochrominės valiutos);
● 100 000 USD išleidžiate pakankamą įspūdį sukeliančių apartamentų nuomai (metams) kažkur New York'e
kaip pvz.: http://www.new-york-apartment.com/…/ULI9598-saint-nicholas…/ (Šalčiūtės "selfiai" tespindi šiokia tokia prabanga)
● 100 000 USD skiriama komandai, sudarytai iš agento (atsakingo už Monikos marketinginę ir finansinę veiklą) ir “kreatyvščiko” (atsakingo už verbalinius ir vizualinius Monikos apsireiškimus), apgyvendinti ir veikti.
● Likęs 100 000 USD skiriamas Šalčiūčios atlyginimui, šokių salės nuomai, foto ir office technikos įsigijimui, draudimams, transportavimo išlaidoms, reklamos priemonių ir kosmetinių paslaugų pirkimui ir kitoms smulkioms fintikliuškėms.


Taip, prabangos antūraže visgi trūksta...

Šios veiklos finansinės sėkmės pagrindimas banalus kaip ir verslo plano herojė - naiviai kvailoko, bet taisyklingo dailumo ir grožio veido moteriškos lyties subjektas, kuris dar turi ir daugiau mažiau idealų kūną, visada yra seksualiai trokštamas absoliučios daugumos vyriškos lyties individų ir yra siekiamybė (dažniausiai slapta) moteriškos lyties atstovių. Socialiniuose tinkluose tokie personažai kaip Monika profesionalių vadybininkų gali būti paverčiami pop culture female icons, kurios surenka tūkstančius ir milijonus folowerių, kurie savo ruožtu tampa vertingu produktu reklamos paslaugomis besiverčiančioms įmonėms ir tralialia tralialialia, blablabla blablablabla.

Taigi - Moniką pavertus angliakalbe, sportiškos blondinės visomis to žodžio prasmėmis, ikona (arba iKoma, kaip kam mieliau), po tam tikro “profų” įdirbio jau per pirmuosius metus virš jos FB profilio susikauptų pajuodę nuo sunkumo tarp kojų milijonų userių iš JAV ir likusio angliakalbio pasaulio debesys, iš kurių pradėtų lyti metiniam Lietuvos biudžetui prilygstantis "baksų" lietus vos šitai papūgėlei parodžius naujus "naikus" ant nuogos kojos avimus (o kur dar Twitter, Instagram, Youtube ir kitų platformų suteikiamos galimybės..?).

Taigi klausimas tik vienas - kas pirmas išjos į tarptautinę folowerių Plaza de Toros ant Lietuvos žymiausios internetų “tiolkos”?


O juk vietoj A. Mykolo Bufetavos, čia galėtų būti pati Hilarė Klinton!