Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2021-12-09 06:02:00, skaitė 557, komentavo 7
Yra žmogus, kuris šią akimirką gąsdina antikatalikiškos Bergoglio Bažnyčios hierarchus. Šis žmogus yra didžiulės ir piktos didžiosios žiniasklaidos atakų objektas. Jos stengėsi jį apšmeižti ir pavaizduoti kaip nusikaltėlį ar kaip žmogų, keliantį visuomenei didelį pavojų. Šis žmogus yra arkivyskupas Vigano. Jo Ekscelencija tapo tarsi poliarinė vilties žvaigždė tiems katalikams ir net netikintiesiems, kurie šiame apverktiname pasaulyje trokšta teisingumo ir sveiko proto. Viganò kalbėjo ramiai, tačiau jo švelnus balsas išgąsdino pasaulio galinguosius. Viganò demaskavo Didįjį persitvarkymą ir planą sunaikinti žmoniją. Jis aiškiai pasmerkė masonerijos skverbimąsi į visuomenę ir Bažnyčią.
Kitaip tariant, Viganò kaltas dėl to, kad pasakė tiesą kaip nuolankus Dievo ganytojas. Šiame interviu, kurį mums davė Jo Ekscelencija, jis dar kartą pasako, kokiame istoriniame laikotarpyje gyvename. Jis taip pat guodžia mus primindamas, kad būti persekiojamam už meilę Dievui ir tikėjimą yra didžiausia garbė, kokią tik galime turėti. Tikriausiai todėl tiek daug žmonių žvelgia į šį žmogų šiuo istoriniu laikotarpiu. Jis yra vienas iš nedaugelio pastorių, galinčių paprastai kalbėti paprastų žmonių širdims. Čia rasite jo žodžius, skirtus bet kuriam iš mūsų".
Jūsų Ekscelencija, pastarosiomis dienomis tapote aštrių Italijos žiniasklaidos išpuolių auka, ir panašu, kad išpuoliai vis stiprėja. Turino laikraščio "La Stampa" redaktorius Massimo Giannini net pavadino Jus "niekšu". Kitas žymus italų žurnalistas Bruno Vespa pareiškė, kad Dievas turėtų "atleisti jums" už jūsų pareiškimus apie vakcinas ir vadinamąją pandemiją. Ar galėtumėte paaiškinti, kodėl Italijos didžioji žiniasklaida vis dažniau jus laiko savotišku "visuomenės priešu"? Kodėl jie, regis, taip jūsų bijo?
Kaip jau anksčiau esu pažymėjęs, bet kuriam totalitariniam režimui būdinga stengtis delegitimizuoti bet kokią nesutikimo formą, iš pradžių išjuokiant priešininką, paverčiant jį pajuokos objektu, kad jis būtų diskredituotas viešosios nuomonės akyse. Tada, delegitimizavus asmenį kaip patologišką arba reikalaujantį psichiatrinės pagalbos, siūloma teigti, kad oponentas yra psichiškai nestabilus ir turėtų būti paguldytas į psichiatrinę ligoninę. Galiausiai šis procesas baigiasi visišku visų kitaip manančiųjų kriminalizavimu. Taip režimas sukuria prielaidas, būtinas visiems savo priešininkams atskirti nuo pilietinės visuomenės.
Melas, įžeidinėjimai ir asmeniniai išpuoliai - tokie kaip naujausias, kurį gavau iš Italijos žurnalo "Venerdì" (leidžiamas laikraščio "La Repubblica"), - yra šio šaržo, tam tikro teatro spektaklio, kuriame COVID "aukštieji kunigai" plėšo savo rūbus, sielvartaudami dėl kiekvieno prieštaravimo jų melui, dalis. Reikėtų priminti, kad "La Stampa" ir "La Repubblica" priklauso Elkannų šeimai, nuo 1500 m. susijusiai su Rotšildų šeima. Tiesą sakant, Johnas Elkannas parašė Klauso Schwabo knygos "Ketvirtoji pramonės revoliucija" įžangą, kurioje WEF (Pasaulio ekonomikos forumo) pirmininkas smulkiai aprašo "Didįjį persitvarkymą". Laikydamiesi oficialaus naratyvo, elito atstovai galiausiai taip pat imasi jiems prieštaraujančių asmenų diskreditavimo ir šmeižto taktikos, kuri būdinga sąmokslininkų grupuotėms.
Žinoma, turint omenyje kurčią vyskupų tylą ir Santa Martos (redaktoriaus pastaba: Jorge Bergoglio rezidencija) propagandą, akivaizdu, kad nesuderintas balsas, smerkiantis globalistinio elito vykdomą perversmą, erzina ir atrodo nepakenčiamas tiems, kurie prašo nepagrįstai pritarti jų prieštaringiems pareiškimams.
Šiomis aplinkybėmis Italijos žiniasklaida nuėjo taip toli, kad pasiuntė šnipus dalyvauti Mišiose, kurias aukoja tie kunigai, kaip t. Giorgio Ghio, smerkiantys vakcinų daromą žalą ir bendrą antikrikščionišką dvasią, kuri, regis, vis labiau ima dominuoti Vakarų visuomenėje. Atrodo, kad tikrosios, tradicinės Bažnyčios dvasia ne tik nėra mirusi, bet netgi atgimsta. Ar manote, kad globalistinė valdžia ypač bijo šio tradicinio katalikų tikėjimo atsinaujinimo?
Pirmiausia norėčiau pabrėžti, kad civilinės valdžios kišimasis į Bažnyčios reikalus tiesiogiai pažeidžia Šventojo Sosto ir Italijos Respublikos konkordatą. Be to, Italijos vyskupų konferencija (CEI) neturi jokių įgaliojimų derėtis su vyriausybe dėl protokolų ir susitarimų, todėl tokie susitarimai, jei jiems pritaria tie, kurie neturi teisės derėtis ar ratifikuoti tokių susitarimų, neturi jokios galios. Atsižvelgdamas į tai, manau, kad kiekvienas kunigas turi teisę, tiksliau, pareigą įspėti savo tikinčiuosius apie realų, o ne tik hipotetinį pavojų, kurį kelia skiepijimas šiuo eksperimentiniu medicinos produktu. Tai ypač aktualu, kai visas psichopandeminis farsas akivaizdžiai siekia sukurti diktatūrą, kurios tikslas - kontroliuoti piliečius pažeidžiant jų konstitucines ir prigimtines teises, prisidengiant nepaprastąja padėtimi sveikatos apsaugos srityje.
Katalikų hierarchijos, vyskupų konferencijų, vyskupų ir kunigų paklusnumas šiam oficialiam pasakojimui yra toks įžūlus ir vergiškas, kad akivaizdžiai parodo "giluminės Bažnyčios" infiltraciją, kurią daug kartų smerkiau. Ši infiltracija prasidėjo mažiausiai prieš 70 metų, o šiandien tapo visiškai akivaizdi dėl jos arogancijos ir visų nesutinkančiųjų persekiojimo tiek dėl tariamos pandeminės ekstremalios situacijos, tiek dėl dar rimtesnių doktrininių, moralinių ir drausminių nukrypimų (dabartinės Bažnyčios vadovybės), tiek dėl nerimą keliančio šios vadovybės bendrininkavimo su "giliąja valstybe".
Ši akivaizdi Bažnyčios ganytojų išdavystė, kaip ir civilinės valdžios srityje, sukėlė spontanišką pasipriešinimą iš "bazės", iš žmonių, tiek paprastų pasauliečių, tiek paprastų kunigų, ir šis pasipriešinimas reikšmingai paveikė tiek atsaką į pandemiją, tiek Bažnyčios hierarchijos krizę. Iš vienos pusės, turime "didžiojo persitvarkymo" propaguotojus su jų antikatalikiška ir antikristine ideologija, remiamus bergždžios Bažnyčios. Kita vertus, turime tuos, kurie stoja prieš Naująją pasaulio tvarką ir savo moralines vertybes bei viziją mato įgyvendintą amžinajame Katalikų magisteriume ir tradicinėje katalikiškoje liturgijoje. Du miestai - velnio miestas ir Dievo miestas: susiskaldymas visada tas pats, nes priešiškos jėgos brėžiamos remiantis ontologiškai priešingomis ir viena kitai priešiškomis pozicijomis.
Rusijos pulkininkas, kadaise tarnavęs sovietų slaptosiose tarnybose, Vladimiras Kvachovas pandemiją pavadino savotiška "teroristine operacija", kuri buvo aiškiai sumanyta siekiant priversti sumažinti pasaulio gyventojų skaičių ir įvesti pasaulinę diktatūrą. 2010 m. Rokfelerio fondo paskelbtame straipsnyje, kurio pavadinimas "Operacija "Lockstep", aiškiai užsimenama apie pandemijos protrūkį. Ši pandemija leidžia pasaulio vyriausybėms įgyvendinti autoritarines ir represines priemones, nukreiptas prieš asmens laisvę, kurios yra būtinos siekiant pereiti prie vieno pasaulio vyriausybės. Šios ribojamosios priemonės iš esmės yra tos pačios, kurias matome įgyvendinamas pastaruosius pusantrų metų, pavyzdžiui, veido kaukės ir socialinis atsiribojimas, sukėlęs masinę psichozę ir socialinę neapykantą, regis, neturinčią precedento Vakarų visuomenėse. Ar manote, kad visa ši situacija yra globalistinių jėgų suprojektuota krizė, siekiant įtraukti žmoniją į nuolatinės baimės būseną ir paruošti dirvą pasauliniam Leviatanui?
Aš taip manau ir tai sakau nuo pat psichopandemijos pradžios, kai 2020 m. gegužės mėn. atskleidžiau šio groteskiško farso pavojus ir absurdiškumą. Esu gerai susipažinęs su Rokfelerio fondo scenarijais, taip pat su tais, kuriuos vaizduoja Pasaulio ekonomikos forumo (WEF), kurio prezidentas 2019 m. lapkritį susitiko su buvusiu Italijos ministru pirmininku Giuseppe Conte, o prieš kelias dienas - su dabartiniu Italijos ministru pirmininku Mario Draghi, "Didžiojo perkrovimo" scenarijais. Panašiai žinau ir apie JT planą, pavadintą Darbotvarkė 2030.
Šiai operacijai reikėjo kruopštaus pasiruošimo, joje turėjo dalyvauti didelė dalis valstybės institucijų ir privačiojo sektoriaus atstovų, įskaitant teismų, teisėsaugos institucijų ir žiniasklaidos bendrininkavimą. Šios bendros pastangos yra tikras valstybinis perversmas, o pandemija yra tik pretekstas - profasis - per kurį įvedamas tariamas pagrindinių teisių pažeidimo neišvengiamumas ir su tuo susijęs totalitarinio Naujosios tvarkos režimo įtvirtinimas. Šioje Naujojoje tvarkoje viešpatauja pandeminis prietaras su savo magais, vakcinos šventyklomis, iracionaliomis apeigomis ir nuodėmingųjų vitandi ("vengtinų" arba "šalintinų") - tų, kurie nesutinka atsisakyti proto dar prieš atkrisdami nuo savo tikėjimo, kad priimtų šią beprotišką ideologinę beprotybę - ekskomunikacija.
"Didžiojo perkrovimo" visuomenėje, kurią Jūsų Ekscelencija ne kartą pasmerkė, "transhumanistinė" ideologija atlieka esminį vaidmenį. Šiuolaikinės technologijos vystosi labai sparčiai, ir dabar jau atvirai kalbama apie galimybę kontroliuoti žmogaus elgesį pasitelkiant smegenų mikroschemų implantus. Vienas iš šio naujojo "žmogaus ir roboto" modelio šalininkų yra Klausas Schwabas, veikėjas, su kuriuo susipažinome ankstesniuose klausimuose, Pasaulio ekonomikos forumo vadovas. Ar manote, kad galutinis transhumanizmo tikslas iš tiesų yra toks - atimti iš žmogaus Dievo duotą laisvą valią?
Transhumanizmas yra pragaro projektas, kuriame velnias tyčiojasi iš Dievo kūrinio, jį iškraipydamas ir sugadindamas. Paklusnumą Dievo įstatymo "lengvam jungui" keičia pavergimas ir paklusnumas šėtono tironijai, kurioje nėra tolerancijos gėriui, o visi verčiami daryti blogį, pritarti blogiui ir jį įteisinti. Ir nepaisant to, kad tik Dievas gali skaityti mūsų sąžinę, šėtonas bando pažeisti mūsų vidinės dvasinės dalies šventovę, kad ją užvaldytų ir paskatintų mus daryti blogį net prieš savo valią. Neseniai išleistoje knygoje "Didysis persitvarkymas" Klausas Švabas (Klaus Schwab) rašė štai ką:
"Mes taip pat tiriame naujus būdus, kaip naudoti ir implantuoti vidinius prietaisus, kurie stebi mūsų aktyvumo lygį, hematochemines vertes ir būdus, kaip tai galima susieti su gerove, psichine sveikata ir produktyvumu namuose bei darbe. Taip pat geriau pažįstame smegenų veikimą ir stebime išskirtinius pokyčius neurotechnologijų srityje."
Tai tik Liuciferiui būdingas delyras, kuriam lemta visiška nesėkmė dėl antikristinės matricos ir dieviškosios Jėzaus Kristaus karalystės nepaisymo. Tai delyras, kai kūrinys, maištaudamas prieš dieviškuosius įstatymus, pretenduoja pasiekti Aukščiausiojo vietą ir su tokiu pat gėdingu ryžtu kartoja Liuciferio "Non serviam" ("Netarnausiu").
Šėtonas yra simia Dei ("Dievo beždžionė"): visame, ką jis daro, kad atitolintų mus nuo Dievo ir trauktų į pragarą, visada galime įžvelgti jo pašaipų bandymą mėgdžioti Gelbėtoją, pasisavinti Jo viešpatavimą, iškreipti Jo mokymą ir pavogti iš Jo sielas. Velnias nori būti garbinamas vietoj Dievo. Jis nori, kad Antikristas valdytų pasaulį ir pajungtų žmoniją savo tironijai, pakeisdamas Kristaus Bažnyčią šėtono antibažnyčia, kuri yra ekumeninė ir ekologinė žmonijos religija.
Savo vaizdo įrašuose ir straipsniuose kalbėjote apie grėsmę, kurią kelia Naujoji pasaulio tvarka (NWO). Šį posakį savo viešuose pareiškimuose vartojo keli valstybės veikėjai ir ministrai pirmininkai, tokie kaip Džordžas Bušas, Henris Kisindžeris, Nikolia Sarkozi ir Deividas Rokfeleris (David Rockefeller), - ir tai tik keletas pavyzdžių. Šie politikai NWO apibūdina kaip savotišką "rojų", kurio visi turėtume siekti. Per COVID krizę dažnai girdėjome šiuos žodžius. Ar galite paaiškinti, kokia idėja skatina Naująją pasaulio tvarką ir kodėl skiepai atlieka labai svarbų vaidmenį įgyvendinant šį tikslą?
Naujoji pasaulio tvarka nėra nei Naujoji, nei Tvarka: ji reiškia kvailą šėtono siekį sugriauti Dievo Apvaizdos planą, panaikinti tikrąją Religiją, vedančią į amžinąjį išganymą, ir galiausiai "ordo christianus" ("krikščioniškąją tvarką") pakeisti pragaro chaosu. Šioje netvarkoje melas pakeičia Tiesą, neteisingumas ir piktnaudžiavimas valdžia - teisingumą, užgaida - paklusnumą Dievo įstatymui, mirtis - gyvybę, liga - sveikatą, Blogio įteisinimas ir Gėrio pasmerkimas, gerų žmonių persekiojimas ir blogų šlovinimas, neišmanymas - kultūrą ir išmintį, bjaurumas ir siaubas - grožį, susiskaldymas ir neapykanta - harmoniją ir meilę. Šėtonas nori būti garbinamas ne perimdamas Dievo savybes, bet reikalaudamas būti garbinimo objektu per visa, kas bloga, nepadoru, netikra, absurdiška ir monstriška. Jis siekia visiško perversmo, ontologiškai velniško ir antikristinio perversmo: "Naujosios tvarkos", pasiektos visuotiniu valstybės perversmu, įvestu prisidengiant suplanuota nepaprastąja padėtimi.
Skiepų kampanija, neturinti jokio mokslinio pagrįstumo, pirmiausia tarnauja kaip akivaizdus įteisinimas visuotiniam sekimui ir kontrolei įgyvendinti, šiandien prisidengiant COVID plitimo apribojimu (šis pretekstas yra klaidingas, nes, be kitų priežasčių, skiepytieji vis tiek gali užsikrėsti ir būti užkrečiami). Tačiau rytoj šia kampanija bus siekiama išplėsti jos taikymo sritį, išplečiant "Žaliojo paso" taikymo sritį ir įtraukiant informaciją, naudojamą "socialinių kreditų sistemoje", kad būtų galima kovoti su "žaliąja nepaprastąja padėtimi", kuri taip pat bus melaginga ir melaginga. "Žaliasis pasas" yra sumanytas kaip kažkas panašaus į Šventojo Jono apokalipsėje minimą Žvėries ženklą, leidžiantį arba draudžiantį žmonėms pirkti, parduoti, keliauti, išlaidauti, valgyti ir gyventi.
Antra, žmonių skiepijimas eksperimentiniu genų serumu, kuris sukelia natūralios imuninės sistemos susilpnėjimą, yra labai sunkus nusikaltimas, nes paprastus sveikus žmones paverčia lėtiniais ligoniais, taigi ir sveikatos priežiūros įmonių bei privačios priežiūros paslaugų klientais. Tokia padėtis labai padidina globalistinio elito pelną ir lemia visuotinį gyventojų nuskurdimą. Net ir šis, atrodytų, antraeilis aspektas atskleidžia "Didžiojo persitvarkymo" ardomąjį pobūdį, nes "Didysis persitvarkymas" yra ne tik išpuolis prieš individo sveikatą, bet ir išpuolis prieš valstybių nacionalinį saugumą, nes jų ginkluotosioms pajėgoms kenkia šalutinis vakcinos poveikis, o neskiepytiems kariams uždraudžiama atlikti aktyviąją tarnybą. Manau, kad į tai nepakankamai atsižvelgia tie, kurie analizuoja dabartinę krizę, ir tai rodo tų, kurie. patekę į valdžią, bendradarbiauja naikindami tautas, kad pajungtų jas Naujajai tvarkai.
Dar kartą kalbant apie Naująją pasaulio tvarką, Jūsų Ekscelencija viename iš savo vaizdo įrašų sakė, kad Vatikano II Susirinkimas XX a. septintojo dešimtmečio pradžioje suvaidino esminį vaidmenį ruošiant dirvą šiam planui. Šiuo požiūriu Susirinkimą galima laikyti įvykiu, sukūrusiu "naująją liberalią Bažnyčią", atskirtą nuo katalikiškos tradicijos. Ši "liberalioji Bažnyčia" priėmė šiuolaikinio pasaulio dvasią, užuot bandžiusi ją sulaikyti. Iš esmės institucija, turėjusi būti "katechonu", jėga, stabdančia Antikristo pasireiškimą, vietoj to tapo Antikristo atstovu ir skatintoju. Ar galima teigti, kad masoniškos jėgos, įsiskverbusios į Bažnyčią, suplanavo šį perėjimą? Ar manote, kad dabartinė Bažnyčia išgyvena apostazę, kurią 1884 m. numatė Leonas XIII ir kurią pranašauja kitos svarbios pranašystės, pavyzdžiui, 1917 m. Fatimos ir 1973 m. Akitos pranašystės?
Kaip sakė vienas pagrindinių Vatikano II Susirinkimo (1962-1965 m.) veikėjų, kardinolas Leo Josephas Suenensas, Susirinkimo revoliucija reiškė "Katalikų Bažnyčios 1789 m." [Redaktoriaus pastaba: 1789 m. prasidėjo Prancūzijos revoliucija, kuri nuvertė visą iki Prancūzijos revoliucijos gyvavusią visuomenę]. Šiuo požiūriu nuo pat Vatikano II Susirinkimo Bažnyčia priėmė revoliucionierių principus, liberalią ideologiją, komunizmą, kolektyvizmą ir apskritai "pasaulio dvasią"; gender teoriją ir krikščionybės, ne tik doktrinos, bet ir moralės bei kultūros, t. y. krikščioniškosios civilizacijos kaip gyvybiškai svarbaus elemento, išardymą. Ši išdavystė buvo įvykdyta būdais, kurie nesiskyrė nuo tų, kuriuos masonų ložės naudojo prieš katalikiškas monarchijas, ir buvo įgyvendinta pagal infiltracijos planą, parengtą dviem frontais: ideologiniu ir praktiniu.
Iš ideologinės pusės matėme ortodoksijos sugadinimą erezijomis ir filosofinėmis klaidomis, dėl kurių niekingų padarinių vis dar kenčiame; iš praktinės pusės matėme žmonių moralės sugadinimą, pavergus asmenis aistroms, kad juos užvaldytų, pavergus juos savo ydoms, kad būtų galima juos šantažuoti, iškėlus labiausiai korumpuotus asmenis į aukščiausius postus institucijose, kurios dėl jų skandalingo elgesio buvo deleguotos ir diskredituotos. Kokio patikimumo Bažnyčia gali reikalauti moralinio lytiškumo klausimais, kai jos aukščiausi prelatai yra korumpuoti iškrypėliai? Kokio patikimumo gali reikalauti Bažnyčia, kai Šventojo Sosto pareigūnai yra įsipainioję į finansinius skandalus ir neaiškias rinkos spekuliacijas?
Todėl būtina grįžti prie Tradicijos ir tų vertybių, kurios šiandien yra pašalintos ir pamirštos, tokių kaip sąžiningumas, pareigos jausmas, ištikimybė, Tėvynės meilė, garbė, drausmė. Tai būtų grįžimas prie ordo christianus pilietinėje srityje, kuris apimtų radikalią valstybių reformą; tą patį reikėtų padaryti ir bažnytinėje srityje, pašalinant netikrus ganytojus ir atkuriant viską, ką sugriovė Vatikano II Susirinkimo ideologinis įniršis. Jei norime užbaigti sunkų išbandymą, kurio iš mūsų reikalauja Apvaizda, būtina pašalinti Viešpaties mums skiriamų bausmių priežastis. O vidinė priežastis yra visa ši antikristinė sistema, sumanyta pagal masoniškus principus ir revoliuciją.
Turime atkurti valdžią kaip Kristaus galios išraišką, o tiems, kurie mus valdo, suteikti moralinį ir dvasinį išsilavinimą. Tai neabejotinai sunki užduotis, tačiau turėtume ją atlikti, jei tikrai norime savo vaikams perduoti vertybes, kad jie taptų gerais krikščionimis ir piliečiais, atsakingais prieš Dievą ir trokštančiais Jam paklusti, skelbti Jį Karaliumi ir atiduoti Jam viešą pagarbą. Kai vėl pripažinsime Jį Karaliumi, mūsų Viešpats neleis savo vaikams žūti kovoje ir apdovanos juos didžia pergale. Tačiau kol nesuprasime klaidos, kuri yra dabartinių baisybių pagrindas, negalime tikėtis Dievo įsikišimo.
Neseniai Bergoglio aiškiai pasakė, kad reikės gimdyti "didįjį persitvarkymą", ir taip pat pabrėžė, kad nebus grįžtama į normalią padėtį. Bergoglio virto universalios religijos, kurios trokšta masonų ložės, kurių galutinis tikslas - visiškai pašalinti krikščionybę, apaštalu. Ar prasminga teigti, kad Bergoglio yra natūrali Vatikano II Susirinkimo išvada? Ar manote, kad Bažnyčios apostazė, kuri buvo numatyta keliose pranašystėse ir garbingojo Holzhauserio vizijose, jau pasiekė viršūnę ir yra arti pabaigos?
Bergoglio yra vienas iš labiausiai įsitikinusių globalistinės religijos šalininkų: jis pritaria visiems jos tikslams, stumia jos planus, propaguoja jos doktrinas ir kovoja su jos priešais. Jei jis neturėtų tokio vaidmens, kokį atlieka bažnytinėje hierarchijoje, jį būtų galima laikyti Naujosios pasaulio tvarkos pranašu ir pagrindiniu Kristaus Bažnyčios priešu. Tai, kad jis visuotinai laikomas Bažnyčios galva, mums rodo akivaizdų prieštaravimą, itin rimtą interesų konfliktą, įžūlią turimo autoriteto išdavystę.
Tie patys būdai, kurie leido jam pakeisti kadenciją baigiantį Benediktą XVI, atskleidžia Bažnyčiai priešiškų jėgų įsikišimą. Manipuliacijos vadinamąja Sankt Galeno mafija yra tiesioginis šio priešiško įsikišimo, iš anksto suplanuoto ir "giliosios valstybės", įrodymas, kaip aiškėja iš Johno Podestos, kalbėjusio apie "Bažnyčios pavasarį", kai Bažnyčia priims pasaulio dvasią ir atsisakys Evangelijos skelbimo, elektroninių laiškų.
Šis "pontifikatas" yra nuoseklus Vatikano II Susirinkimo principų taikymas, kaip išdidžiai tvirtino pats Bergoglio. Viskas, ką jis sakė ir darė nuo 2013 m., atitinka klaidas, įaustas į įvairias dviprasmiškas Susirinkimo tekstų ištraukas, pradedant nesutaikomais nutylėjimais ir baigiant klaidinančiomis dviprasmybėmis. Tačiau, kaip ir visa, kas ateina iš velnio, šis projektas neturi jokios vilties, kad pavyks, ir tarnauja tik tam, kad leistų mums suprasti labai aiškią tiesą, kurios vis dar nesugebame pripažinti: vienintelė Išganymo viltis glūdi visiškame katalikų tikėjimo priėmime, kaip mūsų Viešpats mokė apaštalus ir kaip Šventoji Bažnyčia 2000 metų siūlė jį tikėti. Visos klaidos, visi bandymai pritaikyti tikėjimą prie šio amžiaus mentaliteto, visi kompromisai, kuriais siekiama iškovoti Bažnyčiai vietą pasaulyje, ir visos išdavystės mainais į valdžią ateina iš šėtono ir yra pasmerktos nesėkmei.
Jei Kristus Karalius sugrįš viešpatauti Bažnyčioje, dar prieš sugrįždamas viešpatauti pilietinėje visuomenėje, Jis suteiks Bažnyčiai gerus ir šventus ganytojus, drąsų pontifiką, kuris pasmerks apostazę, kovos su klaidomis, telksis aplink Kristaus gerojo kryžių. Nes Bažnyčiai, mistiniam Kristaus Kūnui, taip pat lemta kentėti savo kančią, tačiau būtent savo būties orumu ir pilnatve - Nekaltojo Avinėlio nuotaka, o ne amžinojo nugalėtojo sugulove.
Štai kodėl tikiuosi ir meldžiuosi, kad Apvaizda suteiktų pasauliui taikos ir atsivertimo metą, kad ganytojai ir kaimenė grįžtų prie ištikimybės Evangelijai ir galėtų oriai pasitikti paskutinį persekiojimą prieš visuotinį teismą. Jei šį palankų laiką pradėtų Rusijos paaukojimas Nekaltajai Širdžiai, manau, kad dabartinius faktus tikrai galėtume perskaityti toje eschatologinėje vizijoje, kuri išsipildo Kristaus pergalėje prieš velnią.
Jūsų Ekscelencija pastarosiomis dienomis išplatino viešą kreipimąsi, kuriame raginate sukurti "antiglobalistų aljansą". Ar manote, kad šio aljanso būstinė turėtų būti Italijoje, šalyje, kurios istoriškai nekenčia masonerija ir globalistinės jėgos?
Italija yra Dievo ir popiežiaus palaiminta tauta. Jos civilizacija, kurią reprezentuoja jos miestų istorinis, kultūrinis ir meninis palikimas, bet kurią taip pat jungia katalikų tikėjimo ryšiai, visada buvo šėtono ir jo tarnų žlugdymo objektas. Masonerija nekenčia Italijos, nekenčia jos šlovingos istorijos, kuri neatsiejamai susijusi su krikščionybės gimimu, pirmiausia su jos gimimu, o vėliau su jos plitimu. Masonerija taip pat nekenčia šios šalies tradicijų, persmelktų krikščionybe, nekenčia jos meno, giliai krikščioniško, nekenčia jos kultūros ir civilizacijos, kuri iškalbingai byloja apie tikėjimo galią, darančią įtaką visoms gyvenimo sritims. Ji nekenčia jos šventųjų, kurie savo pamokslais ir pavyzdžiu atitraukė nuo pragaro milijonus sielų; ji nekenčia jos žmonių, kurių charakteris, regis, vis dar užsimena apie autentiškumą ir aistrą, giliai katalikišką, išreikštą mažais gestais, dosnumu ir tikrai krikščionišku moraliniu jausmu.
Štai kodėl manau, kad Italijai turėtų tekti pagrindinis vaidmuo priešinantis Naujosios tvarkos tironijai, siūlant save kaip natūralią Pasaulinio antiglobalistų aljanso būstinę. O atsižvelgiant į tai, kad katalikiško monarcho sugrįžimas šiuo metu atrodo gana sunkiai įsivaizduojamas, manau, kad iki unijos gyvavusių komunų ir valstybių [red. pastaba: Italijos miestų valstybių valdymo forma iki 1870 m. Italijos unijos] valdymo forma galėtų labai įkvėpti tuos, kurie norėtų Italijos pilietinės visuomenės reformos, suderintos su krikščioniškais principais ir kartu atitinkančios šiuolaikinės visuomenės poreikius. Šiuo požiūriu ypač galvoju apie Sienos rotušės [Palazzo Comunale] freską "Gero valdymo alegorija", kurioje teologinės dorybės apšviečia ir vadovauja kardinaliosioms ir pilietinėms dorybėms.
Daug žmonių patiria rimtų asmeninių problemų dėl diskriminacijos, kurią sukėlė Draghi vyriausybės įvestas "žaliasis pasas". Daugelis žmonių atsisako darbo ir atlyginimo, kad išvengtų šio skiepo, o daugelis kitų protestuoja gatvėse prieš šią precedento neturinčią autoritarinę visuomenę. Ką norėtumėte pasakyti tiems, kurie kenčia nuo šios distopinės visuomenės padarinių, ir tiems, kurie pasiduoda vilties praradimui, iš tiesų - nevilčiai?
Norėčiau atsakyti mūsų Viešpaties žodžiais: "Aš jums tai pasakiau, kad manyje turėtumėte ramybę. Šiame pasaulyje jūs turėsite vargo. Bet būkite ramūs! Aš nugalėjau pasaulį (Jn 16, 33).
Tiems, kurie kenčia savo ir savo mylimųjų diskriminaciją; tiems, kurie buvo priversti pasiskiepyti, nes civilinė valdžia juos gėdingai šantažavo, skandalingai bendrininkaujant bažnytinei valdžiai; tiems, kurie drąsiai atsisako pasiduoti neteisėtiems ir tironiškiems įstatymams; tiems, iš kurių dėl jų darnos atimtos pragyvenimo lėšos, sakau štai ką: Jūs esate įrodymas, kad Blogio jėga ir smurtas gali paveikti jūsų daiktus, kūną ir šeimą, bet niekada, niekada negali atimti iš jūsų ramybės dėl to, kad likote ištikimi Viešpačiui.
Ar manote, kad kankiniai buvo žmonės, apdovanoti ypatingomis galiomis? Tikrieji kankiniai buvo, yra ir bus tokie pat asmenys kaip jūs ir aš, asmenys, galbūt turintys tūkstantį ydų, bet vedami meilės Kristui, tai yra vedami Meilės, pasirengę paaukoti savo gyvybę, kad neišsižadėtų tos antgamtinės ir dieviškos meilės. Ir jei jie, padedami Dievo, sugebėjo pasitikti mirtį, lydimą siaubingų skausmų, ar manote, kad jūs šiandien, prisidengę Švenčiausiosios Mergelės Marijos apsiaustu, nesugebate pasipriešinti šiems tironams, tiek pat žiauriems, kiek ir bailiems? Jauskitės pagerbti dėl jums suteiktos privilegijos nusipelnyti Dangui: jūsų ištikimybė, jūsų stiprybė prieš priešiškos jėgos primestą valdžią pelnys jums Dangaus pagalbą ir globą net ir mažiausiuose dalykuose.
Pasilikite Dievo malonėje, kuri yra vienintelis gėris, kurio iš jūsų niekas niekada negalės atimti: visa kita bus Jos, kurios šaukiamės kaip krikščionių Pagalbos, rankose. O kai įsikiša Mergelė, pragaras dreba.