Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2022-11-25 18:33:00, skaitė 496, komentavo 26
BERLYNAS. Mokytojų asociacijos pirmininkas Heinz-Peter Meidinger nurodė, kad daugėjant imigrantų Vokietijos pradinių mokyklų mokymosi rezultatai blogėja. Kuo didesnė imigrantų kilmės vaikų dalis, "tuo žemesnis, bent jau tendencingai, pasiekimų lygis - tai parodė PISA lydimieji tyrimai", - sakė jis laikraščiui "Bild-Zeitung".
Per pastaruosius dešimt metų mokinių, kurių bent vienas iš tėvų nėra iš Vokietijos, dalis padidėjo 50 proc. "Jei didelė dalis klasės visiškai nebegali sekti pamokų, mokytojas natūraliai turi sumažinti tikslus. Tuomet sumažėja ir vaikų, neturinčių migracijos patirties, pasiekimų lygis", - susirūpinimą išreiškė Meidingeris.
Jis taip pat skeptiškai vertino 200 000 ukrainiečių moksleivių, kurie šiuo metu dėl karo yra Vokietijoje. Neaišku, ar pavyks "ilgam sėkmingai integruotis į Vokietijos mokyklų sistemą, jei sąlygos nepagerės". Tačiau prasidėjus karui Ukraina greitai davė suprasti, kad nenori, jog jos mokiniai būtų integruojami į Vokietijos švietimo sistemą, ir prašė, kad vaikai būtų mokomi pagal Ukrainos mokymo programą.
Meidingerio kritikos pagrindas - neseniai atliktas Ekonominių tyrimų instituto tyrimas. Šio tyrimo duomenimis, apie 23,8 proc. Vokietijos mokinių nesugebėjo įgyti "pagrindinių įgūdžių, kurių turėtų būti mokoma mokykloje". Tarptautiniame palyginime Vokietijos Federacinė Respublika gerokai atsiliko ir užėmė 30 vietą (citata).
Götzas Frömmingas, Vokietijos Bundestago AfD parlamentinės frakcijos atstovas mokyklų politikos klausimais ir parlamento vadovas, aiškina:
"Gerai, kad dabar ir mokytojų prezidentė aiškiai įvardija pražūtingas nekontroliuojamos masinės imigracijos politikos pasekmes mūsų švietimo sistemai. AfD parlamentinė frakcija jau daug metų ragina, kad sprendžiant, kam leidžiama imigruoti į Vokietiją ir pasilikti joje, kriterijumi taptų išsilavinimas ir noras mokytis. Jei šviesoforai ir toliau neatsakingai laikysis ideologijos nulemtos atvirų sienų politikos kurso, rezultatų prastėjimas smarkiai padidės, o mūsų ir taip įtempta švietimo sistema galutinai atsidurs ties žlugimo riba. Šokis aplink aukso veršį - nesvetingą daugiakultūriškumą - pagaliau turi liautis, į šalį neturi atvykti daugiau neišsilavinusių ir nenorinčių mokytis žmonių."
Lietuvos mokiniai neatsilieka nuo vokiečių. Šiais metais 35 proc. jų neišlaikė valstybinio matematikos egzamino. Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė pripažino, kad matematika yra „krizinėje situacijoje“. Ministerija neįvardina mokinių kvailėjimo priežasčių. Matyt, Lietuvos mokiniai ims sparčiai protingėti, kai „Laisvės partijos“ iniciatyva bus legalizuoti narkotikai.
Nuorodos:
https://jungefreiheit.de/politik/deutschland/2022/migration-schulleistung/