Autorius: Algimantas Lebionka Šaltinis: http://lebionka.blogspot.com/2... 2023-09-10 17:51:00, skaitė 742, komentavo 2
"Jei "Civitas"* turėtų šimtą narių ir bendrą programą kaip "konservatyvios" sistemos partijos, niekas nesijaudintų; jei jie puola jį ir bando išformuoti šį politinį judėjimą, tai tik todėl, kad žino, jog, kadangi jos negalima paveikti pinigais ar šantažu, jei ji kada nors laimėtų vietų, jos išrinkti atstovai taptų nekontroliuojami."
- Interviu originalas prancūzų kalba leidinyje Medias Presse.
- Interviu tekstas anglų kalba leidinyje The Remnant.
Paul DEROGIS: Ekscelencija, neseniai pasirodęs laidoje "Géopolitique Profonde", Civitas prezidentas Alainas Escada, paklaustas apie savo "romėniškus" ryšius, atsakė, kad m. Viganò yra vienintelis Romos prelatas šiandien, neskaitant tų, kurie įšventinti be Romos sutikimo, kovojantis su Naująja pasaulio tvarka ir palaikantis Civitas, kuri taip pat kovoja su globalizmu. Ar laikote save išimtimi tarp Romos prelatų? Ir jei taip, kaip paaiškintumėte šią nerimą keliančią situaciją?
Arkivyskupas Viganò: Netvirtinu, kad esu vienintelis prelatas, pasmerkęs ardomąjį globalistinį planą: kiti vyskupai (iš tiesų labai nedaug) išreiškė susirūpinimą dėl woke ideologijos, gender teorijos ir žaliojo ekologizmo. Tačiau negirdėjau, kad jie smerktų Bergoglio bendrininkavimą su Naująja pasaulio tvarka, kuri per pandemijos farsą pasiekė naujas paklusnumo BigPharmai aukštumas, o per klimato sukčiavimą - Pasaulio ekonomikos forumui aukštumas. Vis dėlto manau, kad kai kurie mano bičiuliai širdyje pradeda matyti krizę, kuri tikrai neprasidėjo 2013 metais.
Mano nuomone, norint, kad pasmerkimas būtų išsamus, reikia suprasti, kad giluminės valstybės perversmo civilinėje srityje ir panašaus giluminės Bažnyčios perversmo bažnytinėje srityje santykis yra veidrodinis. Subversyvių veiksmų modus operandi yra identiški, kaip ir juos skatinantys principai bei keliami tikslai. Būtina suprasti, kad Vatikano II Susirinkimas ir Novus Ordo Bažnyčiai buvo tai, kas pilietinėms visuomenėms buvo revoliucija ir Žmogaus teisių deklaracija, nes jų abiejų šaknyse glūdi nuodinga revoliucijos sėkla, t. y. natūralios tvarkos, kurią Dievas nustatė žmogui ir žmonių visuomenėms, griovimas.
Paul DEROGIS: Ar sutinkate su Civitas pirmininku, kad globalizmas iš esmės yra šėtoniškas?
Arkivyskupas Viganò: Globalizmo esmė yra šėtoniška, o šėtonizmo esmė - globalistinė. Nes šėtono planas - įtvirtinti Antikristo viešpatavimą, leidžiantį jam parodijuoti žemiškąjį Kristaus gyvenimą, imituoti Jo stebuklus groteskiškais stebuklais, vesti minias ne tiesos paprastumu, bet apgaule ir melu. Globalizmas yra, taip sakant, inscenizacija, scenarijus ir scenarijus, pagal kurį žmonija ruošiama politiniam Antikristo iškilimui, kuriam pasaulio valdovai - jo tarnai - atiduos valstybių suverenitetus, kad jis galėtų tapti savotišku pasaulio tironu. Tačiau Antikristo karalystė nesukuriama iš nieko: tai, kas liko iš Kristaus karalystės, pirmiausia turi būti ištrinta iš institucijų, kultūros ir kasdienio piliečių gyvenimo. Moralinis išsigimimas yra vienas paprasčiausių būdų pajungti mases, skatinant jas ydoms, išjuokiant dorybes ir, žinoma, naikinant prigimtinę šeimą, pagrindinę visuomenės ląstelę. Sugriovus šeimą, vaikai tampa prekėmis, produktais, kuriuos turintieji pinigų gali užsisakyti internetu, maitindami didžiulį ir vis labiau klestintį nusikaltėlių tinklą, jau nekalbant apie surogatinės motinystės pramonę. Skyrybos, abortai, eutanazija, homoseksualumas ir panseksualumas, lyties keitimo žalojimas pasirodė esančios veiksmingos priemonės ne tik apreikštajam Tikėjimui, bet ir švenčiausiems prigimtinės teisės principams naikinti.
Ir tai iš tiesų yra religija, kuri kuriama kartu su woke ideologija; religija, kuri, kaip ir tikroji religija, bet turinti diametraliai priešingus tikslus, ketina primesti save visuomenei, savo dogmomis impregnuodama institucijas, įstatymus, švietimą, kultūrą, meną ir žmonių veiklą. Globalistai taiko katalikiškus "socialinės karalystės" principus, tačiau visuomenės karaliumi skelbia Šėtoną: Te nationum præsides honore tollant publico : colant magistri, judices; leges et artes exprimant. Tegul tautų valdovai šlovina Tave viešomis garbėmis; tegul mokytojai ir teisėjai išpažįsta Tave; tegul įstatymai ir menai neša Tavo ženklą. Tai Kristaus Karaliaus himno žodžiai, tačiau matome, kaip Naujosios pasaulio tvarkos kunigai juos šventvagiškai taiko savo karaliui, šio pasaulio kunigaikščiui, ir Antikristui jo laikais.
Tačiau saugokitės: globalizmas, kaip masoniškos ir revoliucinės minties atšaka, akivaizdžiai skelbia demokratiją ir smerkia absoliutinius režimus, tačiau iš tiesų jis puikiai žino, kad dieviškosios teisės monarchija yra geriausia įmanoma valdymo forma, nes ji visus - įskaitant patį karalių, kuris yra Kristaus vietininkas laikinuosiuose dalykuose - pajungia transcendentiniam įstatymui, kuriam visi privalo paklusti.
Oficialiojo naratyvo neatitinkančios informacijos cenzūra, vykdoma bendradarbiaujant socialinėms platformoms ir žiniasklaidai, yra ta pati cenzūra, kurią XIX a. liberalai smerkė savo pogrindiniuose lapeliuose, tačiau tada ji buvo taikoma siekiant užkirsti kelią filosofinių klaidų ir tikrajai katalikų religijai prieštaraujančių doktrinų plitimui. Ir neatsitiktinai demokratijos fikcija pasitelkia smurtinio liaudies demonstracijų, kurios laisvoje demokratijoje turėtų sukelti barikadas ir tarptautinį pasibjaurėjimą, malšinimo priemones - turiu omenyje, be kita ko, E. Macroną, Klauso Schwabo Pasaulio ekonomikos forumo Jaunųjų lyderių rytojui mokinį. Nepakanka diktatūrą pavadinti "demokratija", kad ji stebuklingai ja taptų, ypač kai piliečių pritarimas tiems, kurie aiškina jų būseną ir lūkesčius, kelia grėsmę šių ardomųjų parazitų išlikimui.
Jei Civitas turėtų šimtą ar keliasdešimt narių ir bendrą programą kaip "konservatyvios" sistemos partijos, niekas dėl to nesijaudintų; jei jie puola jį ir bando išformuoti šį politinį judėjimą, tai tik todėl, kad žino, jog, kadangi jo negalima valdyti pinigais ar šantažu, jei vieną dieną jis laimėtų mandatų, jo išrinkti atstovai taptų nekontroliuojami. Paradoksas tampa visiškai aiškus, kai matome, kaip jie kaltina Prancūzijos katalikų partiją ekstremizmu ir tuo pat metu siunčia ginklus ir pagalbą Zelenskio režimui, kurį remia neonacių grupuotės, vykdančios etninį valymą prieš rusakalbius piliečius, persekioja Rusijos Ortodoksų Bažnyčios (taip pat Rytų apeigų Katalikų Bažnyčios Vengrijos pusėje) dvasininkus, demonstruoja svastikas ir hitlerinius simbolius, šlovina nusikaltėlį Banderą ir švenčia žydų naikinimą Ukrainoje, už kurį jis buvo atsakingas.
Kartoju: jei demokratija veiktų, jie neleistų piliečiams žaisti su rinkimų farsu ir iliuzija, kad jiems atstovaujama Parlamente. Jei jie tai leidžia, tai tik todėl, kad masonų oligarchija žino, jog gali ją kontroliuoti per visur išsidėsčiusius savo emisarus. Kita vertus, Antikristas bus karalius, o ne prezidentas; jis vykdys valdžią absoliučiu, totalitariniu, diktatorišku būdu. O tie, kurie tiki demokratijos pasaka, per vėlai sužinos, kad buvo apgauti.
Paulius DEROGIS: Vidaus reikalų ministras siekia išformuoti Civitas, vienintelę katalikišką partiją Prancūzijoje. Šis išformavimas toli gražu nėra iš anksto numatytas, ir Civitas paskelbė, kad yra pasirengusi imtis visų įmanomų teisinių veiksmų, jei grasinimas bus įvykdytas. Kokią žinią, be savo gražaus pareiškimo X (ex-twitter), kurį mūsų skaitytojai galėjo perskaityti [Mgr Viganò blasts the rector of Notre-Dame de Paris about Civitas], pasiųstumėte Civitas, jos vadovams, nariams ir rėmėjams?
Arkivyskupas Viganò: Prisiminkite mūsų Viešpaties žodžius: Jei pasaulis jūsų nekenčia, žinokite, kad pirmiausia jis nekentė manęs. Jei jūs priklausytumėte pasauliui, pasaulis mylėtų tai, kas jam priklauso. Bet kadangi jūs nesate iš pasaulio, o aš jus išsirinkau iš pasaulio, pasaulis dėl to jūsų nekenčia (Jn 15, 18-19). Ir kiek toliau: Jei mane persekiojo, tai ir jus persekios (Jn 15, 20).
Taigi klausiu jūsų: ar verčiau norėtumėte, kad jums pritartų ir jus skatintų vidaus reikalų ministras tautos, kuri didžiuojasi esanti įkurta teisėtų Prancūzijos valdovų krauju? kuri neigia Kristaus apreikštą tikėjimą ir trypia Jo įstatymą? kuri primeta viešą ateizmo, bedievybės ir iškrypimo garbinimą? Žiniasklaidos karas, kurį jie kariauja prieš Civitas, yra medalis, kuriuo galima didžiuotis vidutinybių ir niekingų kurtuazijų laikais. Katalikai nėra valstybės ar pilietinės valdžios priešai. Jei valdantieji juos tokiais laiko, tai todėl, kad jie naudojasi institucijomis (laikinosiomis ir dvasinėmis) ir valdžia savo tikslams, o ne bendrajam gėriui: būtent šis visuotinis perversmas yra tikroji grėsmė, su kuria turime kovoti.
Pagalvokite apie Vandėjos gyventojus, persekiojamus dėl tų pačių priežasčių, dėl tos pačios neapykantos, kurios šėtonas negali paslėpti už fariziejiško respublikinės biurokratijos formalizmo.
Ir ne į Respubliką ar jus remiančius žmones, bet į Dievą turite kreiptis pagalbos, į mūsų Viešpatį Jėzų Kristų, kuris yra Visuotinis Karalius, aukščiausias pasaulio likimo moderatorius, Istorijos ir laiko Viešpats: jei, būdami katalikai, tikite, kad visa valdžia kyla iš Dievo (Rom 13, 1), turite būti įsitikinę ir tuo, kad Jo viešpatavimas yra tikras, veiksmingas, realus! Ir ši viešpatystė, kurią Civitas nori skleisti ir propaguoti, kad Kristus vėl viešpatautų prancūzams, priklauso Visagaliui Dievui, galinčiam uždegti širdis savo gailestingumu ir apšviesti protus tikėjimu, iš naujo atversti Prancūziją, Europą ir pasaulį.
Kita vertus, jei savo kasdienio gyvenimo nuoseklumu mokate būti katalikais, vertais kariauti po Kristaus Karaliaus vėliava, jūsų pergalė neabejotina, nes Kristus jau užkariavo pasaulį, ir ne tie korumpuoti politikai, kurie su jumis kovoja, ne tie personažai be moralės, be drąsos, be garbės, kurie sutrukdys nugalėti Priešą.
Paulius DEROGIS: Buvęs švietimo ministras prieš kelerius metus rašė, kad Respublika turėjo užbaigti Prancūzijos revoliuciją ir išrasti respublikos religiją - sekuliarizmą. Iš tikrųjų Prancūzijoje vyksta plati ir intensyvi dechristianizacijos operacija, kurią palengvina kai kurių dvasininkų, pavyzdžiui, Paryžiaus Notre-Dame de Paris rektoriaus, kuris per televiziją pritarė Civitas likvidavimo idėjai, patiklumas. Ką galėtumėte pasakyti daugeliui katalikų, taip pat dvasinių ieškojimų ieškančiųjų, kurie svarsto, ką daryti?
M.Viganò: Šis buvęs ministras visiškai teisus. Revoliucija prisistato kaip socialinės-krikščioniškosios tvarkos antinomija: ji pasisavina valdžią ir autoritetą, siekdama juos sugriauti savo tikslams, iškreipdama savo principus, tačiau nekvestionuoja fakto, kad valdžiai, kad ji galėtų siekti savo tikslų, turi vadovauti vienas asmuo arba labai siauras elitas. Revoliucija nesutinka su tuo, kad valdžią turėtų vykdyti geriečiai, skatinantys taiką, stabilumą ir gerovę. Kaip jau minėjau, Revoliucija pritaria Gėrio ir Blogio antitezės vizijai, tačiau atmeta Gėrį ir skatina Blogį, piktžodžiauja Kristui ir šlovina Šėtoną, tyčiojasi iš šventumo ir dorybės, skatindama savanaudiškumą ir ydas. Revoliucija nenori absoliučios valdžios panaikinimo: ji tiesiog nori valdyti; ji nenori panaikinti pasaulietinės valdžios: reikalauja, kad ji nusilenktų Naujajai tvarkai, neigdama Ordo Christianus, bet išlaikydama savo įtaką socialiniam kūnui. Revoliucija nenori panaikinti religijos: ji nori, kad ji būtų šėtono religija, o ne Kristaus religija, tačiau ir toliau primeta tiesas, kuriomis reikia tikėti, apeigas, kurias reikia švęsti, atgailą, kurią reikia atlikti, kankinius, kurių reikia šauktis.
Labai didelė klaida manyti, kad sekuliarizmas - tai valstybės neutralumo pasirinkimas: pats jo įvedimas grindžiamas teologine prielaida, kuri ex cathedra skelbia civilinės valdžios abejingumą Dievo Įstatymui ir Kristaus viešpatavimui - labai realiam viešpatavimui, nuo kurio niekas neturi teisės pabėgti. Tai ne neutralumo pasirinkimas, bet karo paskelbimas, grindžiamas pasaulio vizija, kuri nepripažįsta tarnavimo Kristui, bet tarnauja šėtonui. Gotardo tunelio atidarymo ceremonijos, 2012 m. olimpinių žaidynių atidarymo iškilmės ir praėjusių metų Sandraugos atidarymo iškilmės su ožiais ir ezoteriniais simboliais yra priešingos procesijoms, votų šventykloms, veiksmams, kuriais katalikiškų tautų civilinė valdžia viešai pripažino socialinį Kristaus viešpatavimą. Klimato psichozė taip pat yra viešas kultas, visiškai moksliškai nepagrįstas, tačiau masėms primetamas kaip neginčijama tiesa, religiškai, taigi ir moraliai, įteisinanti fizinį žmonių, kurie laikomi kaltais dėl anglies dioksido išmetimo ir todėl verti labai griežtos bausmės ir išnykimo, pašalinimą.
Vakar vardan gėrio ir tiesos buvo uždraustas žmonių aukojimas ir pagoniškos apeigos; šiandien vardan "bendruomenės gerovės" buvo įvestas eksperimentinis genų serumas, kuris žudo milijonus aukų, o vardan Woke ideologijos kalnakasių kūnai amputuojami, kad jie atrodytų kaip tai, kuo jie nėra ir niekada nebus, o tie, kurie tam priešinasi, kriminalizuojami, ostrakizuojami, laikomi visuomenės priešais. Praeities vitandi ekskomunikuotieji, prieš kuriuos antiklerikalinė retorika plėšė savo drabužius, šiandien mums iš naujo siūlomi ne Loisy, o nevax arba tų, kurie abejoja savižudiška žaliąja politika, odoje. Geriečiai persekiojami, blogiečiai apdovanojami. Tai šėtono distopinė karalystė: ji gali būti tik priešinga Kristaus socialinei karalystei.
Paulius DEROGIS: Ar pastebite tokį patį politinio pasaulio ir didžiosios žiniasklaidos priešiškumą katalikybei už Prancūzijos ribų?
Arkivyskupas Viganò: Didžiausią priešiškumą katalikybei pirmiausia jaučia Bergoglio Bažnyčios, tos netikros Bažnyčios, kuri "užtemdo" tikrąją Kristaus Bažnyčią, atstovai. Pastaruosius septyniasdešimt metų Susirinkimo Bažnyčia tęsia Katalikų Bažnyčios griovimo darbą: falsifikuoja jos doktriną, griauna moralę, gadina liturgiją, trina dvasingumą, kastruoja apaštališkąjį uolumą ir paralyžiuoja socialinę veiklą. Vatikano II Susirinkimo Bažnyčia, taip trokštanti apibrėžti save kaip "ikisusirinkiminės Bažnyčios" antitezę, padėjo teologinius pamatus visuomenės iširimui. Visos doktrininės Susirinkimo klaidos virto filosofinėmis, politinėmis ir socialinėmis klaidomis, kurios katalikiškoms tautoms sukėlė katastrofiškų padarinių. Socialinio Viešpaties viešpatavimo dogmos pašalinimas iš Susirinkimo akiračio rado konkretų pritaikymą - su krikščionių įkvėptų pažangių partijų, tokių kaip Krikščioniškoji demokratija Italijoje, parama - panaikinant valstybinę religiją ir sekuliarizuojant visuomenę, kurios įstatymai turėjo nebe išreikšti katalikų tikėjimą, bet atitikti daugiakultūrės ir daugiareliginės visuomenės reikalavimus. Dignitatis Humanæ iš tikrųjų paskelbė Bažnyčios savižudybę, nes šiuo dekretu Susirinkimas atsisakė išskirtinio - kartoju: išskirtinio - išganomojo vaidmens, kurį Kristus patikėjo tik Katalikų Bažnyčiai. Kodėl turėtume pasitikėti vyskupais ar popiežiumi, kurie mums sako, kad jų religija nėra pranašesnė už kitas, kuriose vis tiek galime būti išgelbėti, jei tik yra nuo ko gelbėtis? Pastebėsite, kad paralelė su pilietinėmis institucijomis visada išlieka: net valstybė, griaudama valdžios sampratą ir diskredituodama ją korumpuotais pareigūnais, išsižadėjo savo suvereniteto ir perdavė save viršvalstybinėms galioms. Tikėtis, kad šie korumpuoti pareigūnai - su mitromis ar be jų - gali padėti išspręsti problemą, kurios autoriai ir bendradarbiai jie yra, yra tiesiog absurdiška. Reikia radikaliai apvalyti valdžią ir grįžti prie Kristaus, kuris pripažįstamas vieninteliu valdžios galių turėtoju - civilinėje srityje per karalius, o bažnytinėje srityje - per popiežių; abu jie yra Jo vietininkai ir, vykdydami valdžią, yra saistomi Kristaus, kuris tą valdžią turi teisėtai, valios.
Tiems, kurie save apgaudinėja manydami, kad gali sunaikinti Katalikų Bažnyčią, siūlau pagalvoti apie didžiųjų ereziarchų ir krikščionių persekiotojų baigtį: kapas, puvimas, užmarštis. Julijonas Apostatas mirė, kaip ir visi Kristaus priešai. O Bažnyčia visada išliko, nes ji yra Mistinis Kūnas, kurio dieviškoji Galva yra Kristus. Non prævalebunt nėra noras, viltis, pamaldi iliuzija: tai amžinojo Tėvo Žodžio pažadas, ir niekas negali pakeisti nė jotos to, ką Viešpats nusprendė.
Paul DEROGIS: Ar galėtumėte ką nors patarti geros valios kunigams, norintiems būti ištikimiems katalikiškajai doktrinai ir nusivylusiems savo vadovybės požiūriu?
Arkivyskupas Viganò: Šventųjų ganytojų autoritetas kyla iš Kristaus, vienintelio valdžios (potestas) Bažnyčioje turėtojo. Popiežius ir vyskupai šią valdžią įgyvendina kaip vikarai: būtent Kristus jiems ją patiki, kad jie galėtų ją įgyvendinti siekdami tikslų, kuriems Jis ją norėjo. Kai tik popiežius pasinaudoja savo valdžia, kad primestų ką nors, kas prieštarauja Kristaus autoritetui, ji tampa neteisėta, nes nutraukia bambagyslę su Dievu. Paklusti šiai valdžiai vien dėl to, kad ji išlaiko šventos valdžios regimybę, yra ne paklusnumas, bet kaltas vergiškumas.
Kad ši labai subtili tema neatrodytų pernelyg įsišaknijusi teorijoje, norėčiau atkreipti dėmesį ne tik į dieviškąją tiesą, bet ir į meilę - abi esmines Dievo savybes. Tikinčiojo narys ar kunigas, kuris paklūsta savo bažnytiniams ar civiliniams vyresniesiems iš vergiškumo, suvokdamas, kad daro kažką abejotino ar iš esmės blogo, taip pat daro veiksmą prieš Meilę, nes tyli nuodėmingo veiksmo akivaizdoje, savo bailumu jį ratifikuoja ir atima iš asmens, duodančio šį blogą nurodymą, galimybę pasitaisyti ir suvokti to, ką jis daro, rimtumą. Savo vyresniuosius mylime ne besąlygiškai vykdydami jų įsakymus ir nesivadovaudami sveiku kritišku vertinimu, bet stovėdami šalia jų kaip sūnus, kuris padeda tėvui, dengdamas jo gėdą, bet neratifikuodamas jo klaidų ir nuodėmių. Valdžia neegzistuoja be asmens, kuris ją dengia: Kristus šlovingoje Dangaus amžinybėje, popiežius - Jo vietininkas Bažnyčioje, valdovai - Jo vietininkai laikinojoje valdžioje. Jei paklusnumas popiežiui prieštarauja paklusnumui Kristui, vadinasi, popiežius išėjo iš kelio, kurį mūsų Viešpats nustatė būtent tam, kad jo valdžia nebūtų absoliuti, bet nuolankiai ir ištikimai išreikštų dieviškąją valdžią To, kuris nugalėjo žmoniją ant kryžiaus.
Kviečiu šiuos kunigus pagalvoti, kaip praeityje panašiose situacijose elgėsi jų broliai. Prisiminkite persekiojimus liuteroniškoje Vokietijoje, Henriko VIII ir Elžbietos I laikų Anglijoje, kur užteko tik dėvėti sutaną ar turėti mišiolą, kad būtum kankinamas, suimamas ir ketvirčiuojamas. Jie turėtų pagalvoti apie komunistinę Ispaniją ir masonų valdomą Meksiką, kur kunigai ir vienuolės buvo pakarti arba sušaudyti už tai, kad atsisakė išsižadėti Dievo. Galiausiai tegul jie prisimena vyskupus ir kunigus, kurie prieš šešiasdešimt metų pasipriešino Susirinkimo revoliucijai ir toliau šventė Apaštališkąsias Mišias, ir kuriuos dėl šios priežasties iš vyskupijų, parapijų ir vienuolynų išvijo tie, kurie tuo metu tvirtino norintys skatinti dialogą su pasauliu. Bažnyčios istorijoje gausu didvyriškų pavyzdžių apie šventuosius ir tikėjimo išpažinėjus, kurie niekada nepasidavė spaudimui, šantažui ar grasinimams tų, kurie norėjo pakeisti Kristaus mokymą. Tegul jie prisimena minias krikščionių, kuriems pirmaisiais amžiais grėsė kankinystė, nes pagoniškame ir ekumeniškame pasaulyje persekiojamas buvo vienintelis tikrasis tikėjimas į Kristų. Negaliu suvokti, su kokiu nerūpestingumu siaubingos liturginės reformos šalininkai sugebėjo iš viešos dvasininkų maldos ištrinti kanoninės Pradžios valandos skaitymą, kai kasdienis šių didvyriškų mirčių atminimas Martirologijoje skatino kunigus gyventi visai kitaip!
Tegul jie taip pat pagalvoja apie tuos, kurie iš baimės ar norėdami neprarasti savo pozicijų, niekingai pasirinko kompromisų, klaidų pripažinimo, kolegų pasmerkimo kelią. Už savo veiksmus jie atsakys prieš Dievą, o ne prieš žemės galinguosius.
Ir jei Viešpats norės jus pamaloninti - kaip visada daro su tais, kuriems nori padėti augti tobulėjimo kelyje - išbandymais ir persekiojimais, žinokite, kad Jis padės jums nešti savo kryžių, apipildamas jus savo malonėmis ir suteikdamas jėgų įveikti visas kančias, diskriminaciją ir sunkumus. O jei jus gąsdina ar demoralizuoja vienatvė, žinokite, kad panašioje situacijoje, kaip ir jūs, atsidūrė daug kitų kunigų ir vienuolių, ir kad susivieniję bei susidūrę vieni su kitais galite padrąsinti ir padėti vieni kitiems. Štai kodėl įkūriau "Exsurge Domine".
Prieš mus šiandien yra karališkasis kelias į šventumą, kelias į laikų pabaigą, reikalaujantis didvyriškų ir drąsių poelgių, skatinamų besąlygiškos meilės Viešpačiui ir rūpesčio sielomis, kurias Jis atpirko ir kurias kiti neverti ganytojai ne tik apleidžia, bet ir stumia į amžinojo pasmerkimo bedugnę, skatindami ydas ir erezijas.
Viešpaties žodžiais jų klausiu: Ar ir jūs norite pasitraukti? (Jn 6, 67)
Paul DEROGIS: Mūsų skaitytojai - kelios dešimtys tūkstančių per dieną iš visų penkių žemynų - su didžiuliu susidomėjimu seka jus ir sveikina jūsų drąsą ir ryžtą. Ar galite nurodyti savo interneto svetainių ir socialinių tinklų adresus, kur jie gali tiesiogiai Jus skaityti?
Arkivyskupas Viganò: Kaip jau minėjau, prieš du mėnesius mano įkurtos asociacijos Exsurge Domine tikslas - teikti dvasinę ir materialinę pagalbą kunigams ir vienuoliams bei vienuolėms, šiuo metu persekiojamiems bergždžios sektos už ištikimybę Kristui.
Tie, kurie 1534 m. reikalavo, kad dvasininkai prisiektų laikytis Henriko VIII Aukščiausiosios valdžios akto, arba tie, kurie 1790 m. įvedė Civilinę dvasininkijos konstituciją, savo principais ir tikslais nelabai skiriasi nuo tų, kurie šiandien - tik sunkinančia aplinkybe, kad yra katalikų hierarchijos atstovai - Vatikano II Susirinkimo ar Sinodo dėl sinodiškumo vardu reikalauja iš esmės to paties. Argi ne Nacionalinis susirinkimas įvedė vyskupų ir parapijų kunigų rinkimus, kurie dabar propaguojami kaip demokratinis užkariavimas? Ir kuo Bergoglio elgesys skiriasi nuo Henriko VIII elgesio, kai jis tvirtina, kad kaip "Susirinkimo ir sinodo Bažnyčios" galva leidžia įstatymus, priimdamas valdžios aktus, kuriais siekiama atskirti bažnytinį kūną nuo Kristaus Bažnyčios?
Norintieji padėti šiems persekiojamiems kunigams ir vienuoliams gali tai padaryti keliais būdais, pirmiausia per maldą ir išmaldą: interneto svetainėje exsurgedomine.org galite siųsti aukas arba aukoti šventąsias Mišias, kurių aukos bus skirtos kunigams, netekusiems pragyvenimo šaltinio. Taip pat galite susisiekti su mumis, norėdami gauti patarimų, dvasinės pagalbos ar profesinio orientavimo. Svetainėje taip pat yra skiltis, kurioje galite sekti pirmojo didelio Exsurge Domine projekto - benediktinų bendruomenės vienuolyno statybų Pienzoje - eigą. Įsipareigojimų daug ir jie labai brangiai kainuoja, tačiau tikimės, kad šventasis Juozapas, Apvaizdos iždininkas, įkvėps tikinčiuosius mums padėti.
Kreipiuosi į visus dorus kunigus: mums jūsų reikia! Mums reikia gerų ir drąsių kunigų, kurie organizuotų šventes tikinčiųjų grupėms, iš kurių Traditionis Custodes atėmė tradicines Mišias arba kurie pasibjaurėjo novus ordo Mišių nukrypimais ir šventvagystėmis. Daugelis namų ūkių tik ir laukia kunigo, kad galėtų susiburti aplink juos namų koplytėlėse. Skubiai reikia kunigų, kurie teiktų dvasinę globą ir teiktų sakramentus moterų religinėms bendruomenėms - ypač turiu galvoje karmelitų vienuolijas Arlingtone, Teksaso valstijoje, kurios patiria precedento neturintį puolimą iš ordinaro ir Bergoglio vadovaujamos Religijų dikasterijos. Turime suvienyti jėgas, nuolankiai ir tvirtai, kad išliktų pusillus grex, galintis atstatyti tai, kas sugriauta. Mūsų vaikai bus mums dėkingi, kaip ir vaikai tų, kurie priešinosi arijonizmui, ikonoklazmui ir visoms praeities erezijoms bei persekiojimams.
Ir būkime tikri: mes nepretenduojame sukurti lygiagrečios katarų, "grynųjų" Bažnyčios, bet norime duoti atsaką laikui, kuris bus būtinas skubos ir krizės situacijoje. Niekas nenori uzurpuoti teisėtų ganytojų autoriteto: verčiau organizuokimės, kad pasipriešintume eretiškiems ir atkritusiems ganytojams, nepaklusniems mūsų Viešpačiui ir maištaujantiems prieš Jo dieviškąjį mokymą. Būtent jie, o ne geri katalikai, atsiduria už Kristaus Bažnyčios ribų, ir būtent dėl šios priežasties jų autoritetas yra sumenkintas.
Melskimės, kad būtume verti šios užduoties ir kad sulauktume dienos, kai Šventoji Bažnyčia bus apvalyta nuo ją niokojančių šernų (Ps 79, 14). Galybių Dieve, atsigręžk ir pažvelk iš dangaus, išvysk ir aplankyk šį vynuogyną (ten pat, 15).
Įteikta MPI 2023 m. rugpjūčio 22 d., Marijos Nekaltosios Širdies šventės dieną
F. de Villasmundo vertimas, skirtas MPI, korektūrą atliko m. Viganò.
*Nacionalinio fronto dešinėje 2016 m. susikūrė nauja partija Civitas. Jos lyderis Alainas Escada siekia katalikiškos Dievo valstybės, abortų draudimo ir homoseksualų santuokų panaikinimo. https://www.deutschlandfunk.de/frankreich-politisch-missachtete-katholiken-machen-politik-100.html